Kviečiame mokytis MARKETINGO PAGRINDŲ nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs įgysite komunikacijos (marketingo) srities pagrindinių ir svarbiausių žinių bei įrankių be kurių sėkmingo ir pelnino verslo neįmanoma įsivaizduoti.
Kam skirta: Ketinantiems ar ką tik pradėjusiems dirbti komunikacijos srityje. Tai gali būti įmonių vadovai, asmenys, svajojantys ar plėtojantys savo verslą, pardavimo atstovai (vadybininkai) bei studentai, pasirinkę marketingo specialybę.
Kurso tikslas: Suteikti marketingo žinių ir ugdyti praktinius gebėjimus, kurių pagalba bus vykdomi konrektūs veiksmai įmonėse, kurių pagalba bus didinami pardavimai ir formuojamas stiprios įmonės įvaizdis.
Kurso metu nagrinėjamos temos:
Marketingo prigimtis ir turinys;
Marketingo sistema ir aplinka;
Rinka: tyrimai, segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas;
Prekės turinys, klasifikacija, gyvavimo ciklas, prekės ženklas ;
Kainodara;
Paskirstymas ir paskirstymo kanalai;
Reklama: tikslai, priemonės formos;
Pozicionavimo esmė ir strategijos;
Marketingo planavimas ir strategija.
Po kiekvienos temos yra atliekamas testas žinioms įtvirtinti.
Mokymosi programa yra sudaryta taip, kad įgyjamų teorinių žinių pagrindu būtų vystomi Jūsų praktiniai gebėjimai: nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, atliekamos įdomios užduotys.
Kursą kuruoja ir į Jūsų klausimus atsako praktinę ir pedagoginę patirtį komunikacijos srityje turinti lektorė.
Kursų pradžios data, užsiėmimų laikas ir intensyvumas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių.
PASTABA: nuotolinius mokymus turite užbaigti per 12 mėn. nuo prisijungimo prie nuotolinio mokymosi platformos duomenų gavimo.